شارژ

شارژ

شارژ

شارژ

شارژ

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ویزای شینگن کرواسی به صورت تضمینی و فوری

ویزای شینگن کرواسی به صورت تضمینی و فوری

ویزای شینگن کرواسی به صورت تضمینی و فوری

ویزای شینگن

ویزای شینگن کرواسی به صورت تضمینی و فوری که کشور کرواسی به تازگی عضو اتحادیه اروپا شده است ولی ویزا ایم کشور هنوز شنگن نمی باشد و ویزا کرواسی یه صورت National می باشد. جهت دریافت ویزا کرواسی نیاز به حضور شخص متقاضی در سفارت نیست ( مصاحبه و انگشت نگاری انجام نمی شود ) و آژانس های مسافرتی و شخصی که دارای وکالت نامه باشد می تواند اقدام به دریافت ویزا کرواسی برای شخص مسافر نماید.

در صورت اخذ ویزا توریستی کرواسی اجازه اقامت ۱۴ روزه به شما داده می شود.

سفارت کرواسی برای انجام در خوایت ویزا شما حداقل ۱۴ روز کاری زمان نیاز دارد و در بعضی مواقع این امکان وجود دارد که بیشتر از ۱۴ روز هم روند رسیدگی به طوب بینجامد.

در صورت داشتن ویزا شنگن معتر نیازی به دریافت ویزا کرواسی نیست.

  • رضا امیری
  • ۰
  • ۰

اخطار شدید باشگاه استقلال به مجری جنجالی “علی ضیاء”

اخطار شدید باشگاه استقلال به مجری جنجالی "علی ضیاء"

اخطار شدید باشگاه استقلال به مجری جنجالی “علی ضیاء”

متاسفانه آقای علی ضیا مجری این برنامه از حواشی خود ساخته فصل گذشته درس نگرفته و فراموش کرده ناچار به عذر خواهی رسمی از جناب آقای مظلومی، سرمربی وقت تیم استقلال شد.

اخطار شدید باشگاه استقلال به مجری جنجالی “علی ضیاء”

اخطار به حرف های جنجالی علی ضیاء

اخطار شدید باشگاه استقلال به مجری جنجالی "علی ضیاء"

اخطار شدید باشگاه استقلال به مجری جنجالی “علی ضیاء”

سایت باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای به حواشی اخیر واکنش نشان داد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال ، پس از دیدار استقلال تهران و صبای قم، مسایل مختلفی به میان آمد که باشگاه استقلال برای حفظ احترام اهالی فوتبال که همواره بر خود واجب دانسته، سکوت را ترجیح داد و مقابل حواشی ناعادلانه سکوت کرد اما مطالبی که در یک برنامه تلویزیونی عنوان شد، آن قدر تاسف برانگیز بود که دیگر سکوت جایز نیست.

متاسفانه آقای علی ضیا مجری این برنامه از حواشی خود ساخته فصل گذشته درس نگرفته و فراموش کرده ناچار به عذر خواهی رسمی از جناب آقای مظلومی، سرمربی وقت تیم استقلال شد. ایشان در برنامه اخیر خود، به چانه زنی با کارشناس داوری در مورد پنالتی مهار شده توسط سید مهدی رحمتی و صحبت های داور مسابقه با کاپیتان آبی پوشان می پردازد! جالب اینجاست، او با وجود اقرار به این که هیچ سررشته ای از فوتبال ندارد، اقدام به لب خوانی کرده! و ادعایی پوچ و واهی را روی آنتن تلویزیون مطرح می کند که این روزها در برخی صفحات بی در و پیکر مجازی دیده می شود.

با به کارگیری حداقل اندیشه و تفکر، واهی و پوچ بودن چنین مطالب بی ارزشی مشخص می شود و متاسفانه آقای ضیا با صحبت ها، لب خوانی و خنده های خود به باشگاه استقلال، هواداران میلیونی و جامعه داوری توهین می کند.

باشگاه استقلال ایران همواره با صدا و سیما، در مسیر سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت می کند اما از حق خود و هوادارانش در قبال توهین ها و توهین اخیر در رسانه ملی نمی گذرد. باشگاه استقلال به زودی اعتراض رسمی و مکتوب خود را به ریاست محترم و ریاست محترم حراست سازمان صدا و سیما اعلام و به آقای علی ضیا به صورت رسمی اخطار می کند در صورت تکرار حاشیه سازی و جو سازی های چند باره ایشان برای استقلال و هوادارانش، حقوق خود را از طریق قانونی پیگیری خواهد کرد.

دسته بندی : اخبار داغ ورزشی

گردآوری : سایت تفریحی خبری خرگوش

  • رضا امیری
  • ۰
  • ۰

تکذیب ازدواج حامد تهرانی با بازیگر کره ای + شکایت تهرانی

تکذیب ازدواج حامد تهرانی با بازیگر کره ای + شکایت تهرانی

تکذیب ازدواج حامد تهرانی با بازیگر کره ای + شکایت تهرانی

ازدواج حامد تهرانی

حامد تهرانی خبر ازدواجش با مینا یا کوآن مینا بازیگر کره ای تکذیب کرد و گفت به خاطر شایعه سازی برخی رسانه ها درباره خبر ازدواجش از منبع خبر شکایت خواهد کرد.

چندی پیش خبری مبنی بر ازدواج بازیگر ایرانی حامد تهرانی با هنرمند کره ای در رسانه ها منتشر شدو یکی از خبرگزاری ها با تایید این خبر اعلام کرد طی تماس تلفنی با این بازیگر خود او این خبر را تایید کرده است .

چندی بعد حامد تهرانی با انتشار ویدیویی در اینستاگرام خود اعلام کرد که هیچ گونه مصاحبه ای با هیچ خبرگزاری انجام نداده است و این خبر را تکذیب کرد.ولی با تمام این حرف ها هنوز هم برخی رسانه ها از انتشار این خبر کذب دست برنداشته و خبرهایی را با این موضوع منتشر میکنند. حتی برخی ادعا کرده اند که من خودم این خبرا را به شوخی پخش کرده ام در صورتی که من روحمم از این قضیه خبر نداشت.

این هنرمند در پی گفتگویی با خبرنگار ما گفت: برای رفع این مشکل از راه قانونی اقدام کرده ام و از رسانه هایی که به نشر این خبر کذب پرداخته شکایت کرده ,تا مراجع قانونی با آنها برخورد قانونی داشته باشد.

ازدواج حامد تهرانی با آ مینا بازیگر سرشناس کره ای + عکس

گردآوری: برترین ها

  • رضا امیری