شارژ

شارژ

شارژ

شارژ

شارژ

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ویزای شینگن ترکیه به صورت تضمینی و فوری

ویزای شینگن ترکیه به صورت تضمینی و فوری

ویزای شینگن ترکیه به صورت تضمینی و فوری

ویزای شینگن

ویزای شینگن ترکیه به صورت تضمینی و فوری که با توجه به توافقی که بین دولت ایران و ترکیه وجود دارد اتباع ایرانی جهت ورود به ترکیه و اقامت تا ۹۰ روز نیاز به دریافت ویزا ندارند و چنانچه بیشتر از ۹۰ روز نیاز به حضور در ترکیه داشته باشند می بایستی می بایستی به مقامات این کشور مراجعه و در خواست دریافت ویزا بلند مدت نمایند.

توجه داشته باشید هنگام ورود حتما مهر ورود در پاسپورت شما زده شود در غیر این صورت هنگام خروج از کشور با مشکلات فراوانی ررو برو خواهید شد.

ویزا تحصیلی و دانشجویی کشور ترکیه

در حال حاضر تنها روش گرفتن اقامت بیش از ۱ سال در کشور ترکیه این روش می باشد که جهت دریافت این نوع ویزا علاوه بر داشتن نامه پذیرش از طرف دانشگاه ها و موسسات ترکیه می بایستی مدرک تومر ( مدرک زبان ترکی ) را نیز داشته باشید.

ویزا کاری و تجاری

با ثبت شرکت در ترکیه اجازه اقامت یک ساله و بعد از مدتی ۲ ساله به شما داده می شود و همچنین چنانچه شرکتی در ترکیه از شما دعوت به همکاری نماید با این دعوت نامه نیز ویزا ۱ ساله کاری کشور ترکیه به شما داده خواهد شد.

قیمت و هزینه دریافت انواع ویزا های ترکیه

جهت آگاهی از قیمت و هزینه دریافت ویزا های مختلف ترکیه و همچنین دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ویزا ترکیه همچنین بلیط هواپیما و یا رزرو هتل در ترکیه از طریق راه های ارتباطی سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ویزای شینگن www.sitevisa.com

  • رضا امیری
  • ۰
  • ۰

کامنت جنجالی حسام نواب صفوی برای رامسین کبریتی جم + عکس

کامنت جنجالی حسام نواب صفوی برای رامسین کبریتی جم + عکس

کامنت جنجالی حسام نواب صفوی برای رامسین کبریتی جم + عکس

کامنت جنجالی حسام نواب صفوی

کامنت جنجالی حسام نواب صفوی برای رامسین کبریتی که به شبکه جم پیوسته حسام نواب صفوی به تازگی در صفحه اینستاگرام بازیگر ایرانی شبکه جم کامنتی را منتشر کرده است.

حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون ایران با درج کامنتی در پست اینستا گرامی” رامسین کبریتی ” بازیگر ایرانی که به تازگی به شبکه جم پیوسته است از وی درخواست کرد که به کشور بازگردد.

کامنت جنجالی حسام نواب صفوی برای رامسین کبریتی جم + عکس

کامنت جنجالی حسام نواب صفوی برای رامسین کبریتی جم + عکس

نواب صفوی نوشت:

“رامسین اشتباه کردی رفتی ولی آدم اشتباه میکنه ولی یک درس خوب : یک شبکه ، یک کشور خارجی ، از آمریکا بگیرتا…تورو‌ یک روز رها می کنه اما کشور خودت تنهات نمی گذارد برگرد و غص هیچ چی رو نخور به خدا توکل کن.”

گردآوری: برترین ها

برترین ها www.bartarina.com

  • رضا امیری
  • ۰
  • ۰

مشاوره حقوقی : آیا عدم تمکین زن تاثیری در مهریه ایشان دارد؟

مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی : آیا عدم تمکین زن تاثیری در مهریه ایشان دارد؟

سلام خانم بنده به مدت ۲ ماه است ترک منزل کرده و هر کاری کردم برنگشته حتی احضاریه(اخصار قانونی) هم براش فرستادم باز برنگشت و چندین نفر هم فرستادم دنبالش هم حضوری هم تلفنی باز برنمی گرده و الان درخواست عدم تمکین دادم ایا باز برنگرده مهریه برایش تعلق می گیره یا نه ممنون می شوم از راهنماییتان

پاسخ مشاوره حقوقی

عدم تمکین زن ارتباطی به مهریه ایشان ندارد و تنها در صورت اثبات عدم تمکین، نفقه به ایشان تعلق نمی گیرد ولیکن می تواند کل مهریه مندرج در عقدنامه را مطالبه نماید.

مشاوره حقوقی www.hilawyer.ir

  • رضا امیری
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • رضا امیری
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • رضا امیری